tisdag 8 november 2011

Ny mobilblogg

Hej!

Min nya mobilblogg för snabba tankar och reflektioner på vägen genom mina dagar. Hoppas ni ska trivas och att ni vill dela med er av era tankar med mig!

Här kommer jag växla inlägg mellan svenska och engelska, alltså inte översätta varje inlägg - för det blir alldeles för svårt via mobilen och när man är på språng liksom. För er som inte läser svenska rekommenderar jag google translate för de svenska inläggen. :)



Hi!

My new mobile blog for quick thoughts and words through my days. I hope you will like it and will want to share your thoughts with me!

Here I will mix Swedish and English entries, i.e. not translate every entry - that would take too much time and be too hard to do on the phone and on the go so to speak. For those of you who don't read Swedish I recommend google translate for the Swedish entries.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar