torsdag 17 november 2011

Hemma

En fulltecknad dag på jobbet. Men nu hemma och är ledig imorgon.

Förbereder mig för tre dagars pluggmaraton från och med imorgon. Då blir det att stänga in mig i skrivkammaren från tidig morgon imorgon till midnatt på söndag då det är deadline för inlämningsuppgiften.
Sedan ger de oss ynka två veckor med start måndag att studera in tre böcker och en artikel innan det är dags för första inlämningen på nästa kurs.

Hallå! Det är en halvtidskurs, vi jobbar faktiskt också!!

Längtar verkligen tills jag är klar i mitten på januari och får tillbaka mitt liv igen...

Då är det dock nya äventyr som väntar som kommer kräva av min fritid. Men denna gång gäller det faktiskt något av en dröm och samarbete med en mycket god vän - så hur kan det inte vara ett äventyr och värt eventuellt besvär? Jag tror inte vi har insett vad vi i så fall gett oss in på. Men det är nog lika bra det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar