måndag 23 januari 2012

En lugn helg men helt slut!

Idag är jag helt matt! Ögonen svider och det flimrar framför dem när jag sitter framför datorn, jag mår lätt illa, huvudet känns bortdomnat och kroppen helt matt, benen som spagetti. Jag tror att den där tröttheten som jag fått tränga undan nu i ett års tid vill komma fram. Konstigt att den väljer att göra det idag istället för i helgen då jag ju var ledig! Förklara den logiken, den som kan...

Ikväll blir det nog att somna framför TV-n, fast jag skulle behöva både tvätta och städa efter att inte ha hunnit med något annat än jobb och studier i två veckor.

Men det får helt enkelt vänta. Min kropp vill helt klart vila. Då ska den få göra det för det har den verkligen gjort sig förtjänt av som har tagit mig igenom utbildning och jobb och allt! :)

2 kommentarer:

  1. Ta det lugnt och lyssna på kroppen! Tvätt och städ finns nog kvar sen också :)

    SvaraRadera
  2. Jo minsann - det är ju inte så att de sköter sig själva haha. Tyvärr! Ett självstädande hus skulle inte vara så dumt!

    SvaraRadera