lördag 3 december 2011

Ofrivilllig bloggpaus

Blev ingen blogg igår! Det var inte meningen.

Så här såg gårdagen ut:

Resan till jobbet - strul med sena och trånga bussar = kunde inte blogga!

Jobbet - mycket att göra mellan morgonmöte, fredagslunch och brandutbildning = kunde inte blogga!

Ny TV - min nya TV hade ÄNTLIGEN kommit. På väg hem från jobbet hämtade jag ut den på ICA och baxade hem den genom ett fullån av en kundvagn som jag körde hem den i. Sedan tillbaka med vagnen och passa på att handla = kunde inte blogga!

Packa upp och installera TV tog hela kvällen och ändå fick jag det inte att fungera 100%. Men jag kunde åtminstone se Idol. Och underbart härligt att ha en TV igen efter fem kvällar utan = kunde inte blogga!

Resten av kvällen bestod av plugg tills jag somnade med boken över huvudet = kunde inte blogga!

Idag har jag löst problemet med TV-installationen, har träffat mormor och pluggat.

Hur var din fredag och lördag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar