fredag 9 december 2011

Kokat kola!

Det är inlämningsvecka på kursen, därav dålig bloggning även här denna vecka - det är jobb hela dagen och plugg hela kvällen liksom. Idag har jag till och med tagit ledigt från jobbet för att hinna klart med min skoluppgift innan söndag. Det ska bli SÅ skönt när den är inlämnad. Då tror jag det blir lite paus innan det är dags för examenshelg i Sundsvall under trettonhelgen... Efter det är jag KLAR!!

Gud så skönt det ska bli.

Men jag har inte bara pluggat idag! Jag har också kokat kola. :) Med krossade Marianne-karameller. Och konsistensen blev perfekt! Är så glad att jag, den sämsta kocken ni kan tänka er, lyckades med min första kola!


2 kommentarer:

  1. Du får hemskt gärna dela med dig av receptet! :)

    SvaraRadera
  2. Det var ett recept från ICA! :) Jag lägger upp receptet i ett eget inlägg när jag kommer hem! :)

    SvaraRadera