söndag 13 maj 2012

Måste hitta bloggrutiner!

Problemet när man gör uppehåll från bloggen (och i detta fall har det varit ofrivilligt!) är att när man ska köra igång igen har man inte rutinen inne längre. Så jag har glömt bort att uppdatera helt enkelt.

Jag ska försöka fundera kring olika teman - det gör det lättare att hålla fokus tror jag.

Några idéer?

Jag längtar också tillbaka till huvudbloggen - men har fortfarande inte tiden att översätta allt jag skriver så måste vänta lite till! Plus att det fortfarande inte fungerar att mobilblogga på den, mycket irriterande! Det är ändå 2012, och smarta telefonernas tid. Blogg.se borde skärpa sig och inse att android är lika stort som iPhone numera! Men det tog dem flera år med massor av  av fördröjningar för att få till en lösning för iPhone så det lär väl dröja.

På schemat idag står besök hos mormor. :) Det blir cykeln till Stureplan och promenad därifrån till Söder. Bra va??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar