tisdag 10 januari 2012

Är ni kvar?

Jag har haft fullt upp i helgen. Jag var i Sundsvall för examination på kursen. Dock har jag en uppgift kvar med inlämning på söndag, så den här veckan kommer jag vara frånvarande. Tills vi ses igen nästa vecka bjuder jag på tre bilder från Sundsvall, som jag tog i lördags efter skolan. En kvällspromenad för att rensa tankarna efter en superintensiv dag.


Julpyntat vintrigt Sundsvall. De spelade julmusik ur högtalare på lyktstolparna.

En vacker gatulykta på torget där de hade julpyntat så fint!

På torget hade de inrett små söta lusthus som tomtestugor. Denna tomtenisse tillverkar dalahästar. :)

6 kommentarer:

  1. Hur gick examinationen i Sundsvall?

    SvaraRadera
  2. Sundsvallstomten verkar förvirrad om han tillverkar dalahästar.

    SvaraRadera
  3. Such pretty pics!
    Hope your exam went fine!

    SvaraRadera
  4. Sara-Sådär. Fick bara ett C. :(

    Anders-De olika stugorna hade tomtar från olika delar av sverige som hälsade på i sundsvall. :)

    Perry-It went only ok. :( But it's done! :)

    Jen-thank you!! :) I wish I would have haf some daytime to take photos too, but daylight was wasted at school!

    SvaraRadera
  5. Sara-Sådär. Fick bara ett C. :(

    Anders-De olika stugorna hade tomtar från olika delar av sverige som hälsade på i sundsvall. :)

    Perry-It went only ok. :( But it's done! :)

    Jen-thank you!! :) I wish I would have haf some daytime to take photos too, but daylight was wasted at school!

    SvaraRadera